Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2009

Αίιι σιχτήρ....

               Το θέμα…

            "Πέντε αγοράζουμε, πέντε πουλάμε, πέντε κερδίζουμε". Συνταγή δοκιμασμένη για ανθρώπους που χωρίς κανένα πρόβλημα με μηδενικό ενδοιασμό στήνουν "παιχνίδι" σε πλάτες   άλλων,  που μεθοδικά και οργανωμένα  προσπαθούν να συντηρήσουν την επιχείρηση τους.

Η υπόθεση….

Η πρακτική κινείται εις βάρος της επιχειρηματικότητας προκαλώντας πολλαπλά   τραύματα και απώλειες.  Πως είναι δυνατόν να ασφυκτιούν από ρευστότητα  εύρωστες και υγιείς επιχειρήσεις, όταν έχουν πωλήσεις και κάνουν τα σωστά πράγματα? Ίσως να χρειάζονται κάποια αλλαγή στρατηγικής. Ίσως περισσότερο να χρειάζεται να θέτουν εμπόδια σε επικύνδυνες πωλήσεις.Παρόλο που οι αυξήσεις των πωλήσεων συνεισφέρουν στην κερδοφορία της  επιχείρησης. Ναι  αφού όμως εισπραχθεί το τίμημα των  πωληθέντων σε αμοιβαία προσυμφωνημένο χρόνο. Εδώ, ιδού το μυστικό. Διαχείριση πελατών. Γιατί αλλιώς, θα κλείσουμε την επιχείρηση μας από την πελατεία μας. Θα πνιγούμε σε προβλήματα που μας μεταφέρουν κακοί  πελάτες μας  χωρίς να έχουμε την  ευκαιρία να ασχοληθούμε με τους καλούς.

            Έχουμε  πυκνές τέτοιες αναφορές, σε διάφορους κλάδους της εμπορικής δραστηριότητας. Δυστυχώς κατά τα φαινόμενα αυτές  παραπέμπουν σε καθυστερήσεις πληρωμών που συνήθως καταλήγουν σε «φέσι». Βέβαια, κάθε επιχείρηση μπορεί και απαιτείται να προβλέψει κάποιες απώλειες εσόδων. Με βάσει αυτές  το κόστος των επισφαλειών  μετακινείται στην τιμολόγηση των προϊόντων.

       Μέχρι εδώ  καλά. Τώρα ολοένα και περισσότερο οι προβλέψεις των επισφαλών πληρωμών παίρνουν διαστάσεις ανεξέλεγκτες, μεθυσμένες. Η ανασφάλεια γίνεται μεγαλύτερη, ο κλοιός σφίγγει γίνεται απειλητικός. 

 

              Η Πραγματικότητα…

 

            Στις μέρες που διανύουμε περισσότερο από ποτέ, το εξωτερικό περιβάλλον  βοηθάει. Η οικονομική κρίση ως έννοια έχει καταγραφεί στο μυαλό όλων μας. Ίσως να γίνει η "μαμή" που θα βοηθήσει στο να γενηθούν νέες ελπιδοφόρες συμφωνίες. Χρειάζονται  πρωτοβουλίες προς την σωστή κατεύθυνση. Κατεύθυνση που θέλει να τηρήσουμε κάποιους κανόνες. Οι κανόνες είναι πάντα χρήσιμοι και βοηθούν,  όταν εφαρμόζονται.  Οι ευκαιρίες σε κάποιες περιπτώσεις  ας δίνονται είναι ανθρώπινο. Όχι όμως να ξεπερασθούν τα εσκαμμένα. Να φθάσουμε στα άκρα, στο "fesi". Ναι, κάποιοι δεν το έχουν σε τίποτα να εφαρμόζουν με καμάρι  το "χαμπάρι τους". Και τελικά δυστυχώς,  σε αυτούς μένει το κέρδος και ευημερούν...

 

Η λύση....

  Η λύση ονομάζεται  διαχείριση, διαχείριση κινδύνου που είναι υπαρκτός και απειλεί. Κίνδυνοι που μεταφέρονται   από  πελάτες . Όχι από όλους, αλλοίμονο. Ως γνωστό, αυτοί είναι οι "βασιλείς".  Χωρίς αυτούς δεν θα υπάρχει ούτε βασίλειο αλλά ούτε η επιχειρηματικότητα.

            Η  αξιολόγηση και η διαμόρφωση πολιτικής  οδηγεί σε σωστές πωλήσεις. Στην πολιτική πωλήσεων σαφώς παραμένει πρώτη ως προτεραιότητα η ικανοποίηση των αναγκών και προσδοκιών των πελατών μας. Η κοινή συνισταμένη είναι η αμοιβαιότητα και η τήρηση όλων των ρητών αλλά και υπονοούμενων υποσχέσεων πριν από την ολοκλήρωση της κάθε πώλησης.Οι κανόνες επιβάλλονται σύμφωνα με την στρατηγική που επικοινωνεί η κάθε επιχείρηση.

            Η εφαρμογή χρειάζεται να απαιτηθεί να προεξοφληθεί από όλους, όσο είναι καιρός. Και ο καιρός τώρα, βοηθάει πολύ......... αιιιιιιί σιχτήρ, απατεώνες.

     Oι ακάλυπτες επιταγές το 2008 εμφανίζουν άνοδο κατά 40,2% (!!!!!!) δηλαδή ανέρχονται στο ποσό των 1,291 δισ. ευρώ από 921,8 εκ. ευρώ το 2007. Επιπλέον, σφραγίστηκαν συνολικά 118.036 τεμάχια επιταγών από 89.072 το 2007.

2 σχόλια:

marianaonice είπε...

Γεμίσαμε λαμόγια και απατεώνες!!
Δυστυχώς με νομιμοφανή προσωπεία!!

sealike2 είπε...

@marianaonice:
καλησπέρα, απόλυτα συμφωνώ μαζί σου.
Ολοένα και περισσότερο συρρικνώνεται το μερίδιο της αγοράς που "δουλεύει" σωστά στο αντικείμενο ενασχόλησης του.Πλέον, παραδίνεται και το τελευταίο προπύργιο της Ελληνικής οικονομίας. Μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις.