Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

Hello

Hello
Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας και για τα σχόλια που αφήσατε!! Ο αποχωρισμός χρήσιμος για να βγάλεις συμπεράσματα. Η ψυχοσύνθεση βιώνει την απώλεια και ανάλογα προσαρμόζει τα συναισθήματα. Μπορεί να υπάρχουν υποκατάστατα για την απώλεια αλλά ποτέ δεν είναι γνήσια!! Στην σημερινότητα «φοριέται» πολύ η ανατρεπτικότατα που οδηγεί σε ρευστότητα. Μην το ξεχάσετε ποτέ αυτό. Ίσως, χρειάζεται να το έχουμε ως «κεκτημένο εμπειρίας» που μας το χαρίζει η ζωή. Σε «αδειάζω» για να συνεχίσω κερδισμένος. Χρειάζεται ειλικρινή στάθμιση των πραγμάτων που αφορούν τις αποφάσεις μας. Οπωσδήποτε είναι αναγκαίο να φιλτράρονται τα κριτήρια όταν περνούν μέσα από τις κυψέλες του εγκεφάλου μας.

Ξεκινάω με άρωμα μελαγχολικό αλλά ίσως αυτό καταγράφηκε στο μυαλό μου ως πιο αληθινό, με νόημα και ανθρώπινο περιεχόμενο. Στενάχωρα, παρατηρούσα στιγμές αποχαιρετισμού ανθρώπων σε διάφορα αεροδρόμια που χρειάσθηκε να βρίσκομαι για τις ανάγκες του πρόσφατου ταξιδιού μου. Δεν μου ήταν καθόλου εύκολο να αντικρίζω βουρκωμένα μάτια και διάχυτη την λύπη όπως αποχαιρετούσαν ο ένας τον άλλον, ποιος ξέρει για πόσο. Ήταν δύσκολο, ειλικρινά!!

Βέβαια, όταν δοκιμάζονται οι σχέσεις ίσως επανακαθορίζονται με περίσεια σκέψη!!

Λεπτομέρειες του ταξιδιού θα δούμε και στη συνέχεια, σε πολλές version!!

New York,

Νew Jersey

Chicago, ILL

Όλα διαφορετικά και όλα ίδια, ανάλογα την οπτική.

Ας δούμε κάποιες φωτογραφίες ώστε να διακρίνουμε amesa το διαφορετικό…

Πάμε καλά….

20 σχόλια:

marianaonice είπε...

Τυχερός όποιος μπορεί να ταξιδεύει στα πέρατα του κόσμου. Νομίζω ότι είναι η μόνη επένδυση που αξίζει να κάνει ο άνθρωπος στη ζωή του!! Είναι επένδυση ψυχής και αν φύγουμε απ΄ αυτόν τον κόσμο μόνο αυτές τις εμπειρίες μας θα πάρουμε μαζί μας!
Αχ κρατώ τα βουρκωμένα μάτια και τη διάχυτη λύπη του αποχαιρετισμού! Την έχω ζήσει επανειλημμένα όταν χαιρετούσα αγαπημένους μου συγγενείς που επέστρεφαν στην Αυστραλία μετά από τις διακοπές τους στην Ελλάδα και όταν εγώ τους αποχαιρέτησα πριν δύο χρόνια που τους είχα επισκεφθεί στην πατρίδα τους! Είναι οδυνηρό να σκέφτεσαι ότι θ΄ αργήσεις πολύ για να τους ξαναδείς!...
Καλό σου ξημέρωμα φίλε.

M-meggie είπε...

Αυτό είναι. Η απώλεια σου το διάστημα αυτό, μου εμφανίστηκε όταν διάβασα τι καταγράφηκε στο μυαλό σου από ένα τέτοιο ταξίδι που πολλοί ονειρεύονται. Τα βουρκωμένα μάτια των αποχαιρετισμών στα πολύβουα αεροδρόμια.
Το έχω κάνει κι εγώ το ταξίδι αυτό και εκείνο που καταγράφηκε μέσα μου και έμεινε είναι η σκληρότητα της πολύκοσμης ερημιάς.

cinderella είπε...

Υπέροχες οι φωτογραφίες και καλώς όρισες πίσω καλέ μου!! Δεν είναι υπερβολή να πω οτι μου έλειψαν τα κείμενα σου και τα σχόλια σου!! :))
Καλή εβδομάδα από αύριο!!

rain είπε...

ΥΠοθέτω πως πέρασες υπέροχα..όσο για το τίμημα του αποχωρισμού δυστυχώς περιλαμβάνεται!!
Αναμένουμε τις φωτογραφίες και λεπτομέρειες!!
Μέχρι τότε Καλό Πάσχα!

Alkmini είπε...

καταθετω κι γω σαν περιεργο συναισθημα τις στιγμες στο αεροδρομιο πριν τον αποχωρισμο. παντα μου συμβαινει τα δακρυα χαρας να μπερδευονται με τα αλλα τα δακρυα λυπης. να μην ξερω γιατι κλαιω. πραγματικα περιεργο!
καλως ηρθες sealike2, περιμενουμε τις φωτογραφικες εντυπωσεις σου.

M-meggie είπε...

Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα

Roadartist είπε...

Ωραια ταξιδια..

Να σου αφησω τις ολοθερμες ευχες μου να περασεις καλα!
Καλη Ανασταση!

cinderella είπε...

Kαλό Πάσχα καλέ μου!! Καλή Ανάσταση και πολλά πολλά φιλιά! Να είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα!! :))

tdjm είπε...

Kαλό μήνα!!

Ιφιγένεια είπε...

Χρόνια Πολλά και καλό Μήνα !

M-meggie είπε...

Την καλημέρα μου και καλό μήνα.

marianaonice είπε...

Πέρασα για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

sealike2 είπε...

Καλό μήνα σε όλους και όλους. Χρόνια Πολλά με υγεία και αγάπη!

Ανώνυμος είπε...

Είδα τις όμορφες φωτό , ωραίο ταξίδι, η Νέα Υόρκη είναι όνειρο μας να πάμε....

Για τέτοια ταξίδια αξίζει τον κόπο πιστεύω...

Καλώς μας ήρθες και πάλι !

NY ANNA είπε...

Την προδίδει και το νικ μου την αδυναμία μου στην πιο ενδιαφέρουσα πόλη του κόσμου, στη Νέα Υόρκη. Καλημέρες, καλώς ήρθες (αν και ξαναλείπεις μάλλον), Χρόνια Πολλά και Καλό μήνα... Όλα τα καλά μαζί τέλος πάντων. Θεωρώ πραγματικά πως αυτή η Μητρόπολη δεν ξεπερνιέται με τίποτα και στο λέω εγώ που έζησα εκεί... Τώρα, σε ό,τι αφορά τη λύπη των αεροδρομίων... Πάντα τους λάτρευα τους σταθμούς, μπορώ να τους χαζεύω με τις ώρες. Και ναι, έχουν μια μελαγχολία αλλά και μια μεγαλειώδη χαρά. Γιατί δεν είναι μόνον οι αποχαιρετισμοί, είναι και οι υποσχέσεις, οι ελπίδες για (ξανα)μόνιασμα και τα υγρά μάτια από τις υποδοχές και το χτυποκάρδι της άφιξης, του ερχομού. Σου εύχομαι πάντα όμορφα ταξίδια darling...

sealike2 είπε...

@trelofantasmeni:Σε χαιρετώ εγκάρδια, και σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις όλες σου τις επιθυμίες, όσο πιο σύντομα.Να είσαι καλά!!

@ny anna:To γλυκό σου σχόλιο μου "δίνει" πάσα στο να προβλέψω την μεγάλη σου ευασθησία αλλά και την πίστη σου σε ένα πίνγκ πόνγκ αισθήσεων που δημιουργεί μια ταξιδιάρική ζωή. Είναι πράγματι όμορφο να ανταλλάσεις συλλογές παραστάσεων που προέρχονται από όμορφους προορισμούς. Σε κάθε περίπτωση το μυαλό μας χρειάζεται να κρατάει την ουσία....
Για μένα είναι η στιγμή της ζωής μου που πλημμυρίζουν τα μάτια μου θάλασσα.Να είσαι τέλεια...

Σκορπινα είπε...

Ζηλευωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!
Θέλω και εγώ Νέα Υόρκηηηηηηηηηηηηηη~!

tdjm είπε...

Kαλημερα

M-meggie είπε...

Την καλημέρα μου.
Η απουσία σου αισθητή.

sealike2 είπε...

@νότα:Σε ευχαριστώ πολύ.Να είσαι πάντα καλά!!